Bibliotecă

Fondul de carte al bibliotecii „IA Sîngerei” cuprinde următoarele volume:

”Metode de succes în marketingul direct” autori – Bob Stone,Ron Jacobs; editura ARC
„Stategia corporativă”, autor-Richard Lynch; editura ARC
”Administrația publică și afaceri publice” autor – Richard Lynch
„Tranziția Rațională”, autor- Aurel Negucioiu; Editura ARC
„Ghidul începătorului în economia mondială” autor – Randy Charles Epping, editura ARC
„Arta vinzării” autor- Zig Ziglar; editura Amaltea
„Sistemul magementului ecologic” autor-Arcadie Capcelea; editura Știința
„Managementul public”, autor-Laurence E.Lynn,Jr.; editura ARC
„Analiza cantitativă în managementul marketingului” autori-Luiz Mauntiho,Mark Goode,Fiona Davies; editura Tehnico-Info
„Tranzacții de comerț exterior” autor-Ion Popa; editura Economică
„Marketing Direct” autor-Drayton Bird; editura Publică
„Doctrine și economiști celebri” autor-Dumitru Moldovanu; editura ARC
„Strategii și management strategic” autor-Mihai Dumitrescu; editura Economică
„Iluzia”, autor-Andrei Hrebenciuc
„Comerțul internațional”; Autor-Michel Rainelli; aditura ARC
„Colaborarea eficientă cu străinii” autor-John Mole; editura Humanitas
„Capital” autor-Karl Marx,ediție Continental-Grup
„Managementul ecologic”; autori- Arcadie Capcelea,Valeriu Capcelea; editura Știința
„Comportament administrativ”; autor-Herbert A.Simon; editura Știința
„Marketing Internațional”; autor-Frank Bradley; editura Teora

line_title